Ana içeriğe atla

 

F. Zehra Allahverdi'nin Devam Eden Araştırmaları:

  • Social media, perceived organizational support, burnout scales, number of years on the job (Birlikte Çalışılan Kişiler: Doktor Öğretim Üyesi Nükhet Bayer)
  • Stress factors (children and working units), virtual tolerance, virtual communication, and perception (Birlikte Çalışılan Kişiler: Doktor Öğretim Üyesi Nükhet Bayer)
  • Comparison of a more effective and a typical teachers' instructional quality and implementation of engaged reader processes (Birlikte Çalışılan Kişiler: Doç. Dr. Lynn Gelzheiser)
  • Social Media Use Motives Explained by Uses and Gratifications Theory: Randomized Controlled Studies (Birlikte Çalışılan Kişiler: Elif Aksoy)
  • A Review on the Relationship Between Religiosity and Gambling (Birlikte Çalışılan Kişiler: Sema İnceköse)
  • An Examination Of The Experiences Of Being A Minority Among Young Adults Of Western Thrace Turks And Istanbul Greeks (Birlikte Çalışılan Kişiler: Onour Impram, Fatma Betül Karalı Impram, Prof. İbrahim Keklik)
  • Bağlanma Stilleri ve Yaşantısal Kaçınma Arasındaki İlişkide İnternet Bağımlılığındaki Rolü (Birlikte Çalışılan Kişiler: Büşra Sinem Kır)
  • The relationship between perceived social support, life satisfaction, perceived stress, intolerance to uncertainty, doomscrolling, perceived social Media addiction and social media addiction (Birlikte Çalışılan Kişiler: İclal Sarıköse and Sude Öykü Yıldırım)
  • Teachers' emotion regulation strategies in the context of social cognitive theory: Effects on self-efficacy and educational intervention (Birlikte Çalışılan Kişiler: Aslıhan Yavuz)
  • Self-determination theory, educational psychology concepts and religious intrinsic motivation (Birlikte Çalışılan Kişiler: Aslıhan Yavuz)
  • Experiences of Individuals in Turkey Whose Families Live in Palestine: A Phenomenological Approach  (Birlikte Çalışılan Kişiler: Doktor Öğretim Üyesi Zehra Erşahin and Aybüke Sena Güren)
  • The relationship between social support, organizational support, and life satisfaction in the work experiences of migrants in Turkey (Birlikte Çalışılan Kişiler: Doç. Dr. Tuba Duman)
  • Cognitive developmental level and psychopathological symptoms (Birlikte Çalışılan Kişiler: Selin Tutku Tabur, Prof. Hakan Türkçapar)

Hatice Işık’ın Devam Eden Araştırmaları:

  • The Mediating Role of Coparenting on the Relationship Between Maternal Gatekeeping and Paternal Well-Being (Birlikte Çalışılan Kişiler: Nisanur Sevim, Nagihan Öztürk, Eftelya Celep,  Dr. Öğr. Üyesi Tuğba Çapar-Taşkesen)
  • Linking Family Climate to Antisocial Behaviors in Emerging Adulthood: The Role of Moral Maturation (Birlikte Çalışılan Kişiler: Buse Koçak, Emine Gamze Yılmaz, Zeynep Erusta, Büşra Düzgün, Nuran Köser)
  • Çocuğun Değeri Ölçeğine Güncel Bir Bakış (Birlikte Çalışılan Kişiler: Sebihat Tofan)
  • Children's Value in the Digital Age (Birlikte Çalışılan Kişiler: Sebihat Tofan, Prof. Dr. M. Hakan Türkçapar)
  • Ahlaki Muhakeme Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlanması ve Türkiye’deki Sürücü Davranışları ile İlişkisinin İncelenmesi (Birlikte Çalışılan Kişiler: Doç. Dr. Yeşim Üzümcüoğlu-Zihni)
  • Akademik Başarıda Aile Desteği, Sosyal Uyum ve Öz-Yeterlik Algısının Rolü (Birlikte Çalışılan Kişiler: Bekir Üren, Muhammet Adıbelli, Muhammed Polat, Mustafa Sinan Altunyaldız )
  • Ebeveynin Duygu Düzenleme Yaklaşımları’nın Çocuğun Ahlaki Gelişi ile İlişkisi (Birlikte Çalışılan Kişiler: Beyzanur Yangöz, Zeynep Ceren Kılıkoğlu, Merve Tutkun, Ahsen Ak, Zeynep Keskin)
  • Ebeveyn Kontrolünün Antisosyal Davranışlarla İlişkisi (Birlikte Çalışılan Kişiler: Nisanur Sevim, Esma Nur Sadak, Mert Kaan Sarıkaya, Sena Kol)

Zehra Allahverdi'nin ve Hatice Işık'ın Birlikte Devam Eden Araştırmaları:

  • Parenting style, child temperament, and personality  (Birlikte Çalışılan Kişiler: Aslıhan Yavuz and Ebrar Sert)
  • Longitudinal study on parenting self-efficacy (prenatal), social media addiction, uncertaintiy levels, and perceived stress (Birlikte Çalışılan Kişiler: İclal Sarıköse, Nagihan Gür, Nisanur Sevim)

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz.

asbu.edu.tr' yi kullanarak çerezlere izin vermiş olursunuz.