Ana içeriğe atla

Current Members: 

Erkan Taşcı → Aslıhan Yavuz (Dr. Zehra Allahverdi) “Teachers' emotion regulation strategies in the context of social cognitive theory: Effects on self-efficacy and educational intervention”

Erkan Taşcı (ASBÜ) → Aslıhan Yavuz & Ebrar Akyüz (Dr. Hatice Işık & Dr. Zehra Allahverdi) “Parenting style, child temperament, and personality”

Begüm Karabacak (ASBÜ)→ Aslıhan Yavuz (Dr. Zehra Allahverdi) “Teachers' emotion regulation strategies in the context of social cognitive theory: Effects on self-efficacy and educational intervention”

Begüm Karabacak (ASBÜ)→ Aslıhan Yavuz & Ebrar Akyüz (Dr. Hatice Işık & Dr. Zehra Allahverdi) “Parenting style, child temperament, and personality”

Defne Kaya (Ankara University) & Aziz Han Bulut (ASBÜ) →(Dr. Zehra Allahverdi) "Metacognition, AI, and emotional regulation".

 

Past Members: 

Kamer Bilge (ASBÜ)→ Muhammet Adıbelli Akademik Başarıda Aile Desteği, Sosyal Uyum ve Öz-Yeterlik Algısının Rolü

Sıddıka Köşe (ASBÜ)→ Nisanur Sevim Ebeveyn Kontrolünün Antisosyal Davranışlarla İlişkisi

Yağmur Hacıoğlu (ASBÜ)→ Ceren Kılıkoğlu Ebeveynin Duygu Düzenleme Yaklaşımlarının Çocuğun Ahlaki Gelişimi ile İlişkisi

Rüya Güngör (ASBÜ) → İclal Sarıköse The relationship between perceived social support, life satisfaction, perceived stress, intolerance to uncertainty, doomscrolling, perceived social media addiction and social media addiction

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz.

asbu.edu.tr' yi kullanarak çerezlere izin vermiş olursunuz.