Current Members:
Erkan Taşcı → Aslıhan Yavuz (Dr. Zehra Allahverdi) “Teachers' emotion regulation strategies in the context of social cognitive theory: Effects on self-efficacy and educational intervention”
Erkan Taşcı (ASBÜ) → Aslıhan Yavuz & Ebrar Akyüz (Dr. Hatice Işık & Dr. Zehra Allahverdi) “Parenting style, child temperament, and personality”
Begüm Karabacak (ASBÜ)→ Aslıhan Yavuz (Dr. Zehra Allahverdi) “Teachers' emotion regulation strategies in the context of social cognitive theory: Effects on self-efficacy and educational intervention”
Begüm Karabacak (ASBÜ)→ Aslıhan Yavuz & Ebrar Akyüz (Dr. Hatice Işık & Dr. Zehra Allahverdi) “Parenting style, child temperament, and personality”
Defne Kaya (Ankara University) & Aziz Han Bulut (ASBÜ) →(Dr. Zehra Allahverdi) "Metacognition, AI, and emotional regulation".
Past Members:
Kamer Bilge (ASBÜ)→ Muhammet Adıbelli Akademik Başarıda Aile Desteği, Sosyal Uyum ve Öz-Yeterlik Algısının Rolü
Sıddıka Köşe (ASBÜ)→ Nisanur Sevim Ebeveyn Kontrolünün Antisosyal Davranışlarla İlişkisi
Yağmur Hacıoğlu (ASBÜ)→ Ceren Kılıkoğlu Ebeveynin Duygu Düzenleme Yaklaşımlarının Çocuğun Ahlaki Gelişimi ile İlişkisi
Rüya Güngör (ASBÜ) → İclal Sarıköse The relationship between perceived social support, life satisfaction, perceived stress, intolerance to uncertainty, doomscrolling, perceived social media addiction and social media addiction