Ana içeriğe atla
  1. Aksoy, E. & Allahverdi, Z. (2025). Social Media Use Motives Explained by Uses and Gratifications Theory. Kültür ve İletişim, https://dx.doi.org/10.18691/kulturveiletisim.1596623
  2. Allahverdi, Z., Bayer, N., & Kart, M. (2025). Perceived Social Media Addiction Explained through Perceived Organizational Support, Burnout Subscales, and the Number of Years on the Job. Acta Psychologica, https://dx.doi.org/10.1016/j.actpsy.2025.104976
  3.  Allahverdi, Z., & Gelzheiser, L. (2025). Comparison of a More Effective and a Typical Teachers’ Instructional Quality and Implementation of Engaged Reader Processes. Instructional Science , https://dx.doi.org/10.1007/s11251-025-09725-8
  4. Kabul aldı: Incekose, S., & Allahverdi, Z. (2025). A Systematic Review on the Relationship Between Religiosity and Gambling Addiction. Rize İlahiyat Dergisi
  5. Kabul aldı: Polat, B., & Allahverdi, Z. (2025). Sosyal medya kullanimi ve bağimliliği ile bilişsel esneklik arasindaki ilişkinin sistematik incelenmesi. Current Perspectives in Social Sciences

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz.

asbu.edu.tr' yi kullanarak çerezlere izin vermiş olursunuz.